3yasakadarsifirekran
Geçen gün arkadaşımla konuştuk 1 yaşında oğlu var.
'‘herkes bana tv açmadığım için kızıyor,bu çocuğu oyuna alıştırmışsın hep oyun istiyor’' diyorlarmış kıza.
hayatımda çok saçmalık duydum ama bu nirvana olmuştur :D
bütün arkadaşları tv,telefon veren biri olarak reelde çok mücadele verdim.
ama şunu farkettim insanlar bilimi çok hafife alıyorlar.
hepsi çok pişman olacak çoook :)