Sudecmn Benim hatam dilekçe ile başlamak oldu önce 1 kac sorunları anlatan dilekçeler gönderildi sonra davaya döküldü evi terk etmesi oldu 1 kac kez aynı şeyi yapmıştı en sonunda boşanmak istediğini söyledi zaten bir kere barışınca eskisi gibi asla olmuyor işe gidiyorum diye evden çıkıp işe gitmemesi benimkide delilliydi herseyi mesajla yazmisti zaten habersiz çekilen ve ödenmeyen krediler falan bunlarda bankadan talep etti avukatım benimkinin uzaması 2 dava olması ben ona nafaka tazminat actim oda bana açtı Buda 2 davaya girdi neyseki biteli çok oldu çok şükür kurtuldum