metehaninannesiiii başvuruyu 20 kasımda yaptık. Tebligatı elden almayı talep ettik atandığımız mahkemeye çıkıp aynı günde tebligatı da aldık. 1 aralığa yazdılar işte mahkeme tarihini. Avukat tutmadık kendimiz internetteki örneklere göre hazırladık protokol ve dilekçeyi. Kendime nafaka talebim olmadı zaten talebim olsa da vermezdi çekişmeliyle uğraşmak istemedim. Çocuğa iştirak 5bin istedim ama 2,5a indirdi. Lanet olsun dedim attım imzayı uğraşmak istemedim ben çalışır çocuğuma da kendime bakarım ona ihtiyacım yok.