Hayırlısı olsun inşallah kolay geçer ben arkadaşların dediklerine ek olarak şunu söylemek istiyorum servis ücreti dershane ücreti vs bunlarıda isteyin olursa özel okul felan bunlarıda karşılasın yada ortak ödeyin nasıl derseniz siz bilirsiniz..
bugünlük düşünmeyin bile enflasyon zammı vs 1sene ki 1.000 ₺ ile şimdiki zaman bir değil biliyorsunuz. Nafakayıda bu şekilde ayarlatın 🌸