Benim bebeğim doğduğundan beri gazlı 5 aylık olduk yeni yeni düzeliyor nurse damla ve surubunu dönüşümlü kullandık ayrıca doktorun dediğini yaparak helva ,tahin ,susam ,cukulata ,kuru yemiş,kırmızı sebze meyve,kuru nohut,fasulye,mercimek,yemedim ayrıca hergun bir çay kaşığı kimyon suyla karıştırıp içtim anason kaynattim içtim ve rezene çayı sabah akşam içtim salladım hoplattim masaj yaptım banyo yaptırırken yordum neler yapmadım bende onunla ağladım 🥺 ama hepsi geçecek inşallah Rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın