remzye anne sütü tek alıyor dikkat ette ediyorm ama bundan sonra hergun rezene çayı icecem dün akşami bı daha yaşamak istemiyorum kaynanam golle alt üst oturuyoruz normalde hastane çarşı işlerinde diğer ikisini onlara birakir istediğim her saatte cikabikrdim onlar da memlekete gittiler bı haftalığına diğer iki çocuğumu da alıp öyle gittik akşam onlar arabada uyudular battaniyeye sardık hastane de işimiz bitene kadar yüreğim agzimdaydi ha bı şey olursa diye 😔