Merhaba, bizim süt ürünleri ve yumurta alerjimiz var. Doktorumuzun ve alerji doktorumuzun da önerisiyle 5. Ayda tadımlara başladık, 3 gün kuralıyla yeşil kabak, bal kabağı, havuç patates ve armut denedik fakat bu süreçte sürekli kabız oldu. Yani ilk tadımda ertesi gün yapmıştı fakat sonra 8.güne kadar yapmayınca yarım fitil ile yaptı. Bugün tekrar 6. Gün olduğu ve huzursuz olduğu için yarım fitil verdik nasıl rahatladı çocuk 2 bezlik kaka yaptı:(
Hal böyle olunca çok şevkim kırıldı biraz ara mı versem diyorum. Bu arada her yediğine zeytinyağı koyuyorum ve su içiriyorum. Zeytinyağını ayrıca kaşıkla da verdim ama çare olmadı ancak yarım fitil ile çıktı.
Deneyimli anneler yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum🙏🏼