momofege wee baby mama kaşığı, cam rende, meyve süzgeci, suluk (wee aldım ama kızım normal biberonundan içmeye alışıktı o yüzden suluk kullanmadık siz iyi bir marka tercih edebilirsiniz muchkin gibi)
ve kesinlikle kollu önlük alın.
Buharda pişirme aparatı alabilirsiniz ben almadım çelik süzgeçte başlıyorum.
Organik bir zeytinyağı olsun elinizde mutlaka sebze purelerins bir çay kaşığı ekleyin.
Silikon tabak ve kase aldım çok gerekli degilmis su anlık.
Organik bebek tarhanası, bebek irmiği vs için de 6.5-7. ay gibi alacağım ben biz 5.5 aylık bile değildik ek gıdaya geçtiğimizde. Zaten ilk 1-2 ay tadım ayı oluyor ☺️