_melegimveben_ 6. Ayda ilk tadımları yaptım sonrasında çorba vs içirmeye başladım. Mısır unu kullanmıyorum. Tam buğday unu, pirinç unu, yulaf unu kullanıyorum. Hepsini internetten bebekler için uygun olan OG marka aldım. Zeytinyağını da o marka aldım. Çorba derken bu arada 6. Ayda başlangıçta sade bebek tarhanası yapıyordum. Bide sebzeleri buharda pişirip ezip üzerine bir çay kaşığı kadar zeytinyağ koyuyordum. 7 ay itibariyle çorbalarına kuzu kıyma, soğan, sarımsak, tel şehriye, pirinçte eklemeye başladım