Selamlar; ben spor geçmişi olan biriyim ama hamilelik doğum lohusalık sıkıntısı derken 80e dayandım. Spora yazıldım yeni başlayacağım inşallah fakat bebeğin 5 aylık sütüm zaten az mama takviyesi alıyor. Beslenme düzgün olduktan sonra azalma olur mu acaba? Emzirmeyi bitirene kadar beklersem aynalara düşman olacağım eski beni özledim 🥲