Eliffatma0113 Busragokceberra işte ondan anlamıyorum nasıl yani şimdi ben 62 kiloyum 163 boyum var hatta eşim zsyifsin diyo normal miyim
Busragokceberra Eliffatma0113 Vücut kitle indeksin normal çıkıyor ama 23. 24 kilolu yani sınırda demek.Ozel makineler var diyetisyenler de ordayag dökün kas kütlen,ödemin herşeyin çıkıyor ona göre çalışma yapıyorsun yağ dokun iyiyse şekillenmeye başlıyorsun
Busragokceberra Busray Kapalıyım ben evde açık bir şekilde çekilmiştim. Eğer normal boydan bulursam onu atarım.Bu arada açık derken alt tayt üst sütyen ☺️
Busragokceberra Eliffatma0113 İl sağlık müdürlüğün içinde diyetisyenler var ücretsiz ve o cihazlardan var baktirabilirsiniz
ikicocukluanis Busragokceberra ay ben bu postu ararken buldum ne durumdasınız sezeryanmı olmustunuz gittimi alt karın
Busragokceberra ikicocukluanis Tamamen gitmedi daha nisandan beri yapıyorum 1 sene olacak inanılmaz zor ama baya düzeldi ☺️
Duygusaljelibon_ Busragokceberra göbeğimde sarkığım var zayıfladıkça sarkık oldu Mekik çekiyorum bol bol biraz belli gibi bide güzel bi korse alasım var onla desteklicem
Busragokceberra Duygusaljelibon_ Alt karın çalış sadece o zaman birazda olsa düzeliyor ben öyle biraz düzelttim
Busragokceberra Duygusaljelibon_ Sırt üstü yatiyorsunuz bacaklarinizi birleşik şekilde aşağı yukarı kaldiriyorsunuz