Eslem_Somuncu Omerasaf38 bnmki iki aylikken 100 120 iciyordu ama 3 saatte bir ve anne sutu mama degildi. Suan hic icmez oldu iki aylikyan beri istahi gitti 3 haftadir cebellesiyorum
ikizerkekannesi Omerasaf38 benim minnoşlardan biri 2.5-3 saat 120 diğeride 2.5-3 saatte 90 cc içiyor 2 ay 9 günlüğüz gülücükler saçıyorlar değişik sesler çıkarıyorlar sonra boğazları acıyıp öksürüyorlar😁 çevrelerini dikkatle izliyorlar
Misskokulum Omerasaf38 saydıklarının hepsi var bizde dudak emme dışında bizimki elini emmeye başladı 😀kafasını dik tutabiliyor mu
Misskokulum Zeyneeep oyun halim var ama henüz koymadim 2aylik bugün anlamaz ilgisini çekmez diye düşünüyorum
Atikeemre14 minnakbaby bızde sızınle gunumuz aynı 7 ekım dogumlu kızım ben 90 verıyorum bence fazla degılmı sızın ml 🤔
mrvt01 Omerasaf38 Benimkide algılamakta başladı elleriyle pek kavrayamıyor daha materyalleri 😀 Yarın aşımız var inşallah ateş yapmaz siz yaptırdınız öı
cansin92 Omerasaf38 benimde bugün tam 2 aylık oldu 😍 henüz agu sesi duyamadım ama dönencesine aşırı tepki veriyor çığlık atıyor kedi miyavlaması gibi sesler çıkarıyor 😍 ellerini emmeye başladı fakat her elini ağzına götürdüğünde annem bu çocuk aç ellerini emiyor diyip emzirmemi istiyor 😀
Misskokulum Omerasaf38 hahaha ben de anneme diyorum anne bu çocuk sarhos sanki 😂😂kafasını bir kaç saniye tutuyor hemen düşüyor kaç kere burnunu omzuma vurup ağladı içim eridi resmen 😢
minnakbaby Omerasaf38 nestle beba pre bizim mamamiz 😊 bilmiyorum miktar mamaya gore degisiyor mu acaba
minnakbaby Omerasaf38 120 ml iciyor ama 3 saatte bir iciyor. Acaba sizin 2 saate bi ictigi icin mi 80 ml iciyor ki fazlasini yapıp denediniz mi 120 verin ne kadar icecek bi bakin 🙂
Ezgiaygunn Yavuzunannesii evet gaz sancimiz oldu ama laktazim diye bir damla kullandım.cok fayda etti
Penguenim Deletedmom307 benimki de oyle. Deodorant siktigimda veya emzigin ardina emzirdigimde ayrica da gazi oldugunda meme reddi yasiyoruz bazen sebepsiz de oluyor ama cok zor yine de mama vermemek icin direniyorum cok yipratici benim acimdan ama onu anne sutunden mahrum birakmak istemiyorum.
Penguenim Biz 1 ay 26 gunluguz. Elini emmeye bugun basladi. Reflusu varmis cigneme hareketinden anladi doktor. Ayrica cok ciddi meme reddi yasiyoruz. Onun disinda gece kavramini anladi sanirim cunku 3 4 saatte bir uyanip emiyor. Sadece emziriyorum bu arada.
Papatyack Penguenim çigneme hareketi ne oluyor benim kızımda sürekli agzında biley varmış gbi yapıyoda