Biz de yarın iki aylık oluyoruz , sesler cıkarıyor kedi miyavlaması gibi ((: arada gülmeye başladı , yüzlere bakıyor dikkatlice etrafı falan cok inceliyor
mama yatmadan önce bir kez veriyorum sadece o da gece tok tutsun diye ,
bence bebeğin aldıgı kadar mama ver yavastan arttır alıyorsa devam edersin
mama verenler biberon kullanıyorsunuz dimi
sonrasında emme de sıkıntı çıkarıyor mu bebeğiniz