Omerasaf38 bizde iki buçuk olduk bugün ☺️ Eller hep ağızda. Ağğğ diye sesleniyor. Görünce gülücükler atıyor. Yüzünü hep yastığa sürtüyor heralde kaşınıyor 😂🤭 mama değiştirdik iki gün önce biraz gazımız var sabaha karşı mızmızlanıyoruz 🥰🤷🏼♀️ İki saatte bir 70-80 ml içiyor. Fazlasına asla ağzını açmıyor. Ne zaman 3-4 saatte bi 120 ml içicez merak ediyorum 😂 poposunu ters çeviriyor canı isterse. Bu kadar 🤗