_ebru_ oncelikle cok gecmis olsun. Fakat yazdiklariniz bana katilma nobetini dusundurdu. Cocugunuz kac aylik acaba? Benim kizim 26 aylik ve bundan 5 ay oncesine kadar katilma krizine giriyordu, ozellikle cani cok yandiginda, bir yere carpip vurdugunda. Katilma nobeti ozellikle can acitan ya da cocugun istemedigi bir sey oldugunda aglamayla basliyor ve cocuk aglarken kendi iradesiyle nefesini tutuyor, sonra morararak kendini kasarak geri dogru atar ve bayilir. O noktada yere yan yatar pozisyonda koyup bir 20-30 sn bekliyorsunuz, bu sirada nefes almiyor olur, sonra derin bir nefes alip uyanir. Etrafa bos bos bakar sonra muhtemelen aglamaya devam eder. Bunu neden anlattim, eger katilma krizi ise ve bir kere yasadiysaniz bu sonrasinda da tekrar edebilir ve korkacak bir sey yok. Cocuk buyudukce sıklığı azaliyor. Ben de ilk yasadigimda kizim 7 aylik falandi oluyor sanmistim ama hamileyken izledigim videolarda bunu gordugum icin ne kadar paniklesem de soğuk kanlı olabilmistim. O yuzden siz de mutlaka youtubedan vs bu durumda ne yapmaniz gerekir izleyin. Bu cocuklarin kendi iradesiyle yaptigi bir sey oldugu icin herhangi bir cozumu yok ne yazik ki, hatta cok ustune dusulurse cocuk her istediginin bu sekilde yapilabilecegini dusunerek katilma nobetine girip bu durumu kullanabiliyorlar. Aciklayici sekilde yazmak istedim ama siz doktorunuza da mutlaka danisin.