_ebru_ ayy okuyunca ben yaşamış gibi bir empati yaptım ne kadar zor Allah yaşatmasın bir daha size ve hiç birimize Rabbım şifa versin. Çok üzüldüm ama şükür ki bir şey olmamış yalnız olsanız aklınıza gelmeyip daha kotu olabilirdi panikten neyse ki yalnız değilmişsin öyle durumlarda insan tekken oanikten ne yapacağını şaşırıyor ne kadar soğuk kanlı da olsak en bildiğimizi unutuyoruz o an evlat söz konusu olunca . Çok geçmiş olsun