Merhaba benim kızımda da benzeri olaylar yaşandı bir kaç kez katılma nöbeti geçiriyor ağlayıp ağlayıp kızarıp nefesi gidiyormuş gibi oluyordu bazen nerdeyse bayılma derecesine gelip kendine geldiğinde boş boş bize bakıyordu doktor büyüdükçe geçeceğini söyledi iki yaşından sonra geçti çok şükür