Bugün akşam 8de antibiyotik içti antibiyotikten sonra öksürmeye başladı neyse antibiyotik yaptı artık vermem dedim yaklaşık 2 saat sonra yerde yastıkta yüz üstü uzanıyordu başı kaydı hafif çarptı annemlerdeydim annem tepki verince ağlamaya başladı kucağıma aldım sakinleştirmeye çalıştım halamla eniştem te bizdeydi vücudunu geriye attı dudakları mosmor oldu nefes alamadı anne diye bağırdım ambulansı arayın dedim sonra annem elini bebeğimin ağzına attı dili boğazına kaçmış çıkardı annem derin nefes aldı sonra bayıldı kendine geldi gözleri boş boş bakıyordu o arada ambulans geldi baktılar çok şükür bir şeyi yok 🙏 ama uyuyamıyorum sürekli kontrol ediyorum nefes alıyor mu diye eşimde başka şehirde oda geliyor yolda söyleyemedim de ona korkmasın diye. Nasıl atlatacağım bunu bilmiyorum 😞