cansuuk valla benim de denemediğim bi bu krem kaldı.. dua ediyorum bol bol gerçekten çok acı çekiyoruz hepimiz ya dediğiniz gibi gelmeyince bişey gelmiyor bu da gelmezse artık denemediğim şey kalmıyor benim galiba.. bi de üst üste yapamıyorum iyileştiren şey hemen kendini belli eder diye düşünüyorum. Mesela karabaş otu, karbonatlı su daha fena yaptı beni 1 seferde.. ya da gümüş kapak artık çıkar yol bulamıyorum ya