Arkadaşlar merhaba.. bebeğim 17 günlük. Göğüs uçlarım çok fena yara kanıyor bazen o derece yani.. lansinoh, mustela göğüs ucu kremleri, kandıron ve hakiki zeytinyağı, ayva çekirdeği, envai çeşit antibiyotikli krem, vazelin, lahana, karbonatlı su kullandım. Hiç biri fayda etmedi.. şimdi de gümüş kapak aldım bugün akşam 5’te kullanmaya başladım hemen kullanan var mı? Varsa faydasını ne kadar zamanda gördü ortalama? Bi de gümüş kapakla beraber krem kullanmamamız mı lazım? Başka bişeyler deneyip kurtulan varsa da yazsın gerçekten ağlayarak emziriyorum, sütüm gitmeye başladı perişan haldeyim…