efiloskii sürekli krem değiştirmek bir işe yaramiyor malesef.benimki üç ay sürdü.tek çare emzirdikten nemlendirmek.kurursa ve bebek emerse çatlıyor malesef.ve sürekli emzireceksiniz emzirdikce düzelecek.benim bebeğimin kusuntunda bile kan gelirdi göğüs ucu yarasından dolayı.emzirirken de sadece ucunu tuttumayin.internette videoları var.kahverengi kısmıyla verirseniz zamanla iyileşir.yanlis emzirme sonucu da yara oluyo malesef