Mine25 Merhaba, ben e devletten kontrol ediyorum ama bana böyle bir ödeme hiç olmamış. Yani gözükmüyorda, bankadan geri döndü, süresi geçti vs hiçbir şey yok, böyle bir ödeme yok. Bebeğim 5 aylık olacak. Şuan başvuru yapabiliyor muyum, bilen bilgilendirebilirse sevinirim🙏🏻