Nhrnhr 170 i arayıp tekrar talep edin tekrar ptt ye yonlendirsinler. 170deki görevli ptt ye giremediğiniz için e devletten banka tanımlayabilirsiniz demiş. Eşinizin ya da sizin hesabınızı e devlete tanımlarsanız hiç ptt ile uğraşmadan direk hesabınıza yatar. Ben de o şekilde yaptım.