Mine25 Mercansmom devletimizin anmeye sağladığı o kadar güzel imkanlar varki bence peşine düşün alma hakkınızda varsa mutlaka almaya çalışın
Ssedaa Nhrnhr bir bankada hesap açarak deneyebilirsiniz süt parasının süresi ne kadar bilmiyorum ama çocuk parasında(300lira) 1 yıl yazıyordu bana verilen kağıtta
Ssedaa Mine25 eşim 9 eylülde başvuru yaptı 25 kasımda aldım parayı ben size ödemenin ne zaman yapılacağını yazan kağıt vermediler mi bize vermişlerdi
Sevim07 Mine25 hayır banka hesaba tanımlanır ama bende alamadım adanayı aradığımda hic kime acmiyo. Bi onu alamadım ... doğum yardmi bile aldım.
Mine25 Sevim07 pttden aldım canım emzirme ödenediğini doğum parasınıda aldım çocuk parasımı bankaya yatıyor acaba? Anlayamadım tam
Nhrnhr Sevim07 Evet bende biryere basvuru yapmadim sut parasi yatti pttye , sadece ptt ye gitmekte gec kaldim 😒
Ssedaa Sevim07 doğum yardımı çocuk parası farklı şey mi acaba da o doğum yardımı diyorsunuz?? Farkındaysanız süt parasının süresini bilmiyorum ama diğerinde böyle yazıyordu dedim. Yazılana iyi bakın
Sevim07 Mine25 çocuk parası derken ?o 300 tl tanimlanan hesap varsa e devlete olur yoksa pttden alacaksın emzirme ödeneği de ptt oluyor da bend emanete alıntı yazıyor hıçkıramadım daha sgkya
Sevim07 Mine25 ben de aldım hepsini ama.180 emanete alıntı yazıyor sgk2arsdim ana binaya yönlendirdi orası da hiç açmadı
Deletedmom322 Mine25 doğumdan sonra alınan paralar neler acaba? Ben devlet memuruyum. 300 tl aldım bi, 180 tl yi alabiliyor muyum ya da başka ödenecek bir şey var mı
Nhrnhr Mine25 170 i arayinca onlar oyle yonlendirdi edevlet uzerinden hesap tanimlayin oraya gonderilsin dite , ama belirli bir kac banka var onlardada hesabim olmadigi icin secemedim
Nhrnhr minik1mucize emzirme yazin arama butonuna orda sayfa cikiyor ona tiklayinca odemeler ve durumlari gorunuyo
Nhrnhr Mercansmom ben hic biryere basvuru yapmadim sadece muhasebeye aldigim raporlari verdim onlar hallediyor
Mine25 Nhrnhr canım valla eşim hastanenin verdiği evrakların hepsini sgkya verdi onlar hallettiler hepsi yatırdılar çocuk parası kaldı bitek hepsi sgkdan başvuruluyor