OglummBalll ESMERKADIN standart dı aldıgım gögüs ucu eczanedekinde boyut yoktu aventte vardı oda hosuma gitmedi
ESMERKADIN OglummBalll 10 gün küvezde kaldığında bile 200 ml çıkmadı bir gün boyunca sağmam anca 250-300 oldu
OglummBalll ESMERKADIN 25gün yogunbakım da yattı benim oglumda sagıp sagıp götürdüm gögsüne havluyu ütüle koy bide sagmadan önce eline zeytin yagı dök hafifden masaj yap canım
OglummBalll ESMERKADIN benim oglum 33 haftalık prematüre dogdu standart benimkine buyuk gelmiyosa seninkine de gelmez bence😃
ESMERKADIN OglummBalll haklısın boyunu alırken baya tereddüt ettim inşallah benimkide öyle tutar sen şimdi tek ğögüs ucuyla mı emziriyorsun
OglummBalll ESMERKADIN evet canım ama yeni alışma süreci oldugundan az emiyo yine azcıkda biberonla veriyorum
ESMERKADIN OglummBalll aynen bebeklermiz prematüre çene kuvvetlene kadar öyle gitmemiz gerekir biberonla vermemiz lazım arada
OglummBalll ESMERKADIN ha bide doktorum süt arttırıcı damla verdi denemedim deneyecem istersen sende bi doktorundan iste
Gamzezzzz Ben 2 satte bir sagiyirym 75 ml cikiyir hic sasmaz.ama ne kadar sagarsan okadar artiyr bebegim 27 günlük
ESMERKADIN Gamzezzzz bebeğin emmiyor mu benimki emiyor o yüZden tam iki saate bir sağamıyorum pek fazla zaman kalmıyor sağmaya