Benim kızım da 2 aylık sadece anne sütü alıyor. Geçen gün süt sağdım dişçiye gtmeden önce ilk defa sağdım medela marka elektrikli pompayla 55 cc çıktı. Burada 200 ccleri görünce moralim bozuldu stres yaptım sütüm az mı diye ama 1 ay kontrolünde 1300 gram almıştı hiç mama vermedim. Şu an da da vermiyorum sadece emziriyorum sağım yapmıyorum çişli ve kakalı bezi 10 bezi geçer günde ama sağımda 55 cc çıktı :( sütüm az mı anlamadımmm ??? Sürekli sağmalı mıyım sütüm artsın diye