aslikls mrac55 ben ilk oğlumu 3.5 aylıkken yaptırmıştım tam covid dönemiydi 2020 martta doğdu geç bile kaldığımı düşünüp bir anda randevu almıştık iyi ki de yaptırdık diyoruz şimdi. İkinci oğlum oldu şu an 14 günlük 2.5-3 ay arası onun da sünnetini yaptıracağız inşallah
glsmerd mrac55 merhaba benimde oğlum 2 aylık geçen hafta yaptırdık sünnet hastane 1 yaşından sonra gelin dedi biz yapan birini çağırdık evde yaptırdık
Antalya0703 mranelse lokal anestezi krem sürdük hastaneye gitmeden hiç bişey hissetmedi ağlamadı bile sünnetten sonra ilk çişini yapınca ağladı biraz acı oldu kremin etkisi geçince 2saat sonra oynamaya başladı bi sorun olmadı 5gün antibiyotik krem sürmek dışında bişey yapmadık
feyza03 gul2_380 uç kısmına sürdüm sadece dediğim gibi sıkıp bıraktım üstüne, süremedim değişik yapılı bi kremdi. Eriyip dağıldı, sargının da üst kısmına geldi sadece, yanlara ve dibine sürmedim.
feyza03 gul2_380 günde en az 4-5 kere sürdüm evet. Karton bardak kesip koydular sünnetten sonra, ben de ilk üç gün koymaya devam ettim.
Bebegimm1 gul2_380 beze değmemesi için doktor bize karton bardagın yarısını kesip bezinide bol bağlamamızı söylemişti o şekilde canı yanmamıştı hem böylelikle kakasıda pipiye bulaşmamıştı
gul2_380 feyza03 bize iki defa sürmemizi söyledi karton bardak verilmedi dün doktor sargı bezini çıkardı krem sürdü herzamanki gibi bağla dedi bugün üçüncü günü banya yaptır dedi ama beklesemmi bı kaç gün daha bilemedim
gul2_380 Bebegimm1 dün doktora götürdüm açtı sargı bezini kremi sürdü gösterdi ve altını herzamanki gibi bağladım bugün üçüncü günümüz banyo yaptırin dedi ama beklesemmi bı kaç gün daha bilemedim çok şükür yapismadi da pişik kremi arada sürdüm bezine ben
Bebegimm1 gul2_380 banyo çok iyi geliyor iyileşmesine bana ertesi gün yaptır ve her gün suda beklet demişti 7. Gün dikişler düşmüştü ben günde 2 kere suda bekletirdim 5 10 dk endişe etmeyin yaptırın banyosunu😊
feyza03 gul2_380 yaptır dediyse bi mani yok demek ki. Bizimkinin ucu yapışıkmış sünnetten önce, yanık gübiydi ucu, o yüzden on gün banyo yasaktı. Bardak da şart değil zaten, benim içim öyle daha rahat ettiği için kullandım.
Miracinannesi52 mrac55 kızlar çocuk 2 ysşına girmeden sünnet ediliyordu benim oğlum 18 aylık ne zaman yaptırmam gerekir
Bir_anne2374 Kayrosunannesi Her hastane bir olmuyor biz devlette yaptırdık İzmir Torbalı Hastanesi’nde oldu lokal anestezi verildi 3.5 aylıktı sünnet esnasında bizde icerdeydik temiz ve hijendi doktorumuz çok da eğlenceliydi 10 dk bitti
gul2_380 Bebegimm1 peki banyodan sonra krem kullandinizmi bide dikişleri nasıldı Kendiliğinden eriyen dikişlerden sanki
Mertveannesi2211 mrac55 her devlet hastanesinde yapmıyorlar demekki bizde devlet hastanesinde yaptırdık 44 günlükken etrafinizda başka hastane varsa bir gidin bence bana da fazla geldi aynı işlem için o kadar para vereceğime o parayı oğluma harcarim demiştim ve çokta memnun kaldım
lelelele34 mrac55 selam canım benim oğlum 5 aylık geç bile kaldığımı düşünüyorum çünkü dönmeye başladı ilk doğduğunda yaptıracaktım ama yazın hava sıcak yaralar geç iyileşiyor diye yaptırmadım devlete gittim sıralar dolu çok beklersiniz falan dedi hemen özelden randevu aldim bence ufak bi işlem diye düşünmeyin o parayı oğlum için harcamicam da napicam eğer imkanın varsa özele git bizde özelde yapicaz 4 bin
Bebegimm1 gul2_380 kremi dikişler düşüne kadar kullanmıştım banyodan snrada sürüyordum dikişler eriyen değil de yarası iyileştiğinde tek tek atıyordu
demirikonunannesi kalendermesrep çok afedersiniz şimdi gördüm mesajınızı.Evet krem vermişti doktorumuz günde 2 kez kullandık ama daha önemlisi herhangi bir yağ ile yağlamak ben kantaron yağı kullandım her altını açtığımda yağ ile sıvazladım yapışıklık olmaması için.1 haftada tamamen iyileşti.Kaka bulaşsada merak etmeyin hemen temizliğini yapın açıkta bir yara olmadığından bir şey olmadı bizde çok şükür sizdede olmaz umarım evet iki üç gün karton bardakla kapattık
kalendermesrep demirikonunannesi Çok teşekkür ederim. Baya bir iyileşti. Kantaron yağı aldım ama sadece damlalıkla damlatıyorum sıvazlarsam pipisi acırsa diye çok korkuyorum.