alpinin-annesi mrac55 ben 42 günlükken eski usul sünnetçi çağırıp yaptırdım 1000tl verdik normal dikişli yaptı bir krem yazdı onu kullandım huysuzluk falan da yapmadı bebeğim çok hafif ateşi oldu ilk gün o kadar
gul2_380 Bebegimm1 bende bugun yaptırdım eve geldik fakat krem nasıl sürmem gerekiyor bilmiyorum her tarafı sargı bezi açsam zarar görür açmadan bu krem nasıl sürülür bilmiyorum siz nasıl yaptınız acaba
Bebegimm1 gul2_380 onu doktora sorun bizde sargı bezi yoktu sargı bezi yapışabilir belki çıkartmanız gerekebilir yapışmadan siz doktoru arayıp sorun derim
mranelse Papatkokusu123 sehir olarak nereis acaba bende izmirde oturuyorum da sunnet ettirmek istiyorum bebegimi
gul2_380 feyza03 krem verdimi doktorunuz nasıl surdunuz acaba bizde bugün olduk fakat ben nasıl sürmem gerektiğini bilmiyorum sargı bezi ile kaplı etrafı aciptami sürmem gerekiyor
feyza03 gul2_380 evet ağrı kesici krem verdi, bolca sıkıp üzerine bıraktım, erimesini bekledim, bezine de sürdüm biraz. Sargıyı çıkarmayın dediler. İki gün sonra kontrolde doktor çıkardı. Olabildiğince açık kalsın hava alsın dedi.
gul2_380 Papatkokusu123 bizde bugün yaptırdık pipisinin etrafı sargı bezi ile kaplı biz nasıl krem süreceğiz bilmiyoruz sargı bezini acmamizmi gerekiyor
Papatkokusu123 gul2_380 sarılı derken nasıl sarılı biz ilk gün fazla açmadık cok acımasın diye her açtığımda sargı bezine krem suruyordum değiştiriyordum
gul2_380 fatmakrks acmadimiz mi sargiyi sadece çiş yapabilmesi için deliği açık bu kremi sargı bezinin uzerimemi surecegiz
Antalya0703 mrac55 devlet hastanesi de ücretsiz yapıyor biz haziranda yaptırdık oğluma nasıl ücret istedilerki
Yenianne41 mrac55 şahsen yaptırma taraftarıyım benim oğlumda 2 aylık yaptıralım diye düşünüyoruz. Bu arada devlet normalde yapıyor diye biliyorum biz kontrole gittiğimizde bir bebeği annesi sünnet için getirmişti 🤷♀️
gul2_380 Papatkokusu123 yani hem pipinin etrafı sarılı sadece ucu açık bide onun üzerinde bı bez parçası daha var
Antalya0703 mranelse lokal anestezi krem sürdük hastaneye gitmeden hiç bişey hissetmedi ağlamadı bile sünnetten sonra ilk çişini yapınca ağladı biraz acı oldu kremin etkisi geçince 2saat sonra oynamaya başladı bi sorun olmadı 5gün antibiyotik krem sürmek dışında bişey yapmadık
Papatkokusu123 gul2_380 hmm bizim oyle degildi bize saygı bezi almamızı ve krem almamızı soyledi kucuk kare şeklinde oluyor kremi surdum koydum nasil pansuman yapılacağını söylemediler mi
feyza03 gul2_380 uç kısmına sürdüm sadece dediğim gibi sıkıp bıraktım üstüne, süremedim değişik yapılı bi kremdi. Eriyip dağıldı, sargının da üst kısmına geldi sadece, yanlara ve dibine sürmedim.