mrac55 Ben üç hafta önce bi tıp merkezinde yaptırdım, 1850 civarıydı. Bebeğim üç aylıktı, dikişli oldu, doktordan da memnun kaldık. İyi ki olmuş ki zaten ucunda yapışıklık varmış olması gerekiyormuş. Büyük oğluma da devlette kaç sefer götürdüm gerek yok dediler en sonunda, 6 yaşından sonra gel. keşke onu da yaptırsaymışız diyorum şimdi.