mrac55 selam kızlar tekrardan, sünnet yaptırdım ve yaptırmak isteyenler için deneyimimi anlatayım dedim, öncelikle iyiki yaptırmışım rahat atlattık, küçük olduğu için kremle o bölgeti uyuşturdu anestezi bile yapmadı, büyünce anestezi yapmak zorunda kalıyorlarmış, bizi içeri almadılar özel olmasına rağmen, istedim fakat ameliyathaneye sokuyolar ve steril olmayacağı için alamayacaklarını söylediler dışarda bekledik, küçük bir işlem diyordum fakat çıkması 45 dk sürdü, sonrasında sargı bezi kendinden eve geldiğimizde düştü, krem vermedi baticon sürüyoruz sabah akşam, 10 gün boyunca antibiyotik kullanmamızı söyledi,bardak falan koydurmadı sadece bezini bol bağladık o kadar,estetik dikişli yaptı vee 10 gün banyo yaptırmayın dedi. Hepsi bu kadar