Yaa bilenler banada fikir versin lütfen bizimde 18 20 derece odamız alt kat olduğu için bana daha soğuk geliyor serin yani uzun kollu zıbın altına pijama giydiririm üzerine de 1talım alt üst pijama takımı giydirir öyle yatırırım yün yorganda yatar acaba çok mu bazen sırtı ve ğöğsü soğuk serin oluyor uykuda bakıyorum terliyor mu üşüyor mu anlamıyorum