Kızlar yanlış mı yapıyorum sizce 2 aylık oğlumun altına 2 adet alt giydiriyorum çok gazlı diye üşütmesin diye üzerine de uzun kollu zıbın ve uzun kollu penye kazak yatarken de puffy iple örülen batteniyeyi ikiye katıyorum 😕 yanlış mı yapıyorum bilemedim evin sıcaklığı 23 24 derecede