EypMom Allah bağışlasın. Rabbim yokluğunu asla göstermesin. Benim oğlan 17 aylık. 2 aylık diyince siz bir an o zamanları hatırladım. Ah ah çok güzel zamanlardı. Gelelim sizin sorunuzun cevabına. Bence çok abartılı giydiriyorsunuz. Eskiler sürekli sen bir giyiniyorsan bebek 2 kat olmalı der. Fakat eskiler yani eskidendi bunlar ki bu metodun bile doğruluğu tartışılır. Eviniz 23-24 derece demişsiniz. Ne güzel işte. Bebek için en ideal sıcaklık ve siz kat be kat giydirmişsiniz. Yazık değil mi ona? Bebek olabilir ama sonuçta o da bir can. Ayrıca istanbulda yaşıyorsanız eğer diye söylüyorum. Hava öle aman aman bir Rusya soğuğunda değil. Zaten doğru düzgün kışta yaşamıyoruz. Bilemiyorum nerde yaşıyorsunuz ama. Tamam çok küçük kabul. Fakat evinizin sıcaklık derecesi bebeğiniz için ideal. Doğal olarak çok kalın giydirmenize gerek yok. Rahatsız olur. Bence bir çıtçıtlı badi, bir uzun kollu sweat, bir pantolon ya da alt pijama yeterli olacaktır. Yatırınca da sadece uyku tulumu tercih etmenizi öneririm. 1,5 tog yetecektir. Karlı havalarda 2,5 tog giydirirsiniz. Böylelikle üzerini örtmenize de gerek kalmaz. Zaten küçücük bebekler için boğulma durumları olacağından önerilmiyor üzerini örtme biliyorsunuz. Dışarı çıkarınca bir tık daha kalın giydirebilirsiniz. Malum dışarısı ev gibi değil. Sıcaklık bir anda düşebiliyor. Şahsi fikrim tabi bu yazdıklarım. En son karar tabi yine sizin. Sevgiler🌺