Merve1705 aradılar bugün bu seferde beni ikilemde bıraktılar oğlun büyük 9-11 aylık bebekleri aşılamamız isteniyor seninki 11. Ayını 1 hafta geçmiş üstelik beni ayın 23 ünde çağırdılar kızamık 1. Doz için o zaman Alparslan neredeyse 1 yaşında olacak kızamık 1. Doz vururuz 1 yaş aşılarını ve kızamık 2. Dozu 1 ay erteleriz diyor . Şimdi ben kızamık tek doz olsun 1 yaş aşıları tamamen aynı gün vurulsun mu diyeyim yoksa 12 aylıkken kızamık 1. Doz vurulsun 13 aylıkken 1 yaş aşıları ertelensin mi diyeyim bilemedim 😒 tercihi bana bırakıyorlar