Minikbezelyem87 AlyaaDuru evet aşı yaptırmayan anneler yüzünden tekrar kızamık vakaları görülmeye başlandı 9. Aya çekildi tekrar biz yaptıkdık hiç ateş olmadı rahat atlattık
Merve1705 MuhammedAmine aşılanması daha iyi bir seçenek 2. Dozu 1 ay erteletebilirsin nasılsa rapel dozu yok