MuhammedAmine 11ay 4 günlük olduğu için yapılmaz yaşında yapılır zaten. Aşı arasındaki gün bi ay kadar oluyor. Bitlis adilcevazda da aşılama başlamış mesela ülke geneli birşey arkadaşımın oğlu 10,5aylık ona yapılmış. Benim oğlum 7 aylık henüz zamanı gelmedi. 9-11ay arasındakilere yapılıyor sizinkisi geçmiş muhtemelen yazı gelmemiştir ilk sorduğunuzda şimdide sizin gününüz geçmiştir. Stres yapmayın yaşında olacak zaten