Merve1705 allah allah ya benim oğluma neden vurulmadı bu nasıl sistem ? Ben bugün gittim 10 aylıkken gitmiştim 2. Gidişim bu yok diyorlar anlamıyorum ne yapacağım ben 🥺eşimde pazarcı biliyorsun hastalık getirebilir anlatıyorum yok diyorlar bize yazı gelmedi kafamıza göre vurmuyoruz diyorlar nereyi arasam şikayet etsem 184 ü arasam zannetmiyorum sonuç alacağımı