OgretmenimKukla Bebekler ilk etapta kaşık, tabak görünce çok yadırgıyorlar. Zamanla alışıyorlar. Benim kızım tadını sevse de kaşık olayına karşıydı. Ben de ilk zamanlar püreleri parmağımla tattırdım. Belki senin bebeğin de öyle kabul eder. İlk zamanlar parmağınla tatları öğrensin. Zamanla da yemek yemenin ne olduğunu öğrenir. Her öğünde sizinle birlikte otursun sofraya. Yerken, içerken hep izlesin.