OgretmenimKukla ElisaAryamom uğraşmak benim işim maşallahım var 😎 😁 önce emzirmeye uğraştım memeyi tutturmaya çabaladım şimdi de buna uğraşcaz bakalım
OgretmenimKukla Cagla87 kaşığı bilmiyor gerçekten kaşıkta kalıyor alamıyor . Önce istiyor sonra tedirgin oluyor . Teşekkür ederim fikir için 💙
Eylulum48 OgretmenimKukla canım daha cok minik 7.5 aylıktan aonra pütürlü öneriyorlar yada en geç 8 şimdi çatalla ezip pütürlü verip bebeği ek gıdadan soğutma bilendırdan geçir ve baktın kıvamı yoğun su koy biraz ☺️
OgretmenimKukla Eylulum48 şimdi alerjik bebek olduğu için doktorun önerisine uyayım dedim ama dediğin gibi soğuyadabilir bu sefer daha zor olur artık deneyeceğim birer birer yöntemlerden 😊 olmadı öyle yapayım
Emreersavas Yasemin000 biraz zeytinyağ koydum.ilk olduğundan ne olur be olmaz diye ama normalde koyulmasa da olur
Bebegimucizem OgretmenimKukla bizde öyleyiz ama ben iki gündür çareyi parmağımla vermekte buldum. Hemen ağzını açıyor kaşıkla verince diliyle ittirip öğürüp çıkarıyordu ama şimdi öyle davranmıyor 😊
OgretmenimKukla Bebegimucizem ben de öyle deneyim bir de inşallah bu dönemleri kolay atlatırız sağ olun öneri için 💙
Bebegimucizem OgretmenimKukla bir de çatalla ezmiyorum haşladıktan sonra cam reddeden geçirip içine bir kaşık zeytinyağı koyuyorum daha iyi oluyor
Nagihanalya Benim bebişim de 1 hafta sonra 6 aylık olucak ve ilk nelerden basliyim tecrubesi olan arkadaşlar varsa çok sevinirim🤗
Bisaniyebakarmisin Bebeğini dinlenen lazım. Ek gıdaya geçiş zamanını o söyleyecek. Daha dille itme refleksinde yani dilini donduremiyor . Yemekten sogutacaksin. Tadım veriyorsun dimi ?
OgretmenimKukla Bisaniyebakarmisin evet tadım veriyorum zaten hiç almıyor. Başka türlüsü şuan mümkün değil . Haklısınız soğumasından ben de korktum 🙄
Bebegimucizem OgretmenimKukla iki hafta bizde zorluk çektik ama tabiki bizde olduğu gibi bebeklerinde bir alışma süresi oluyor memeden biberondan farklı bişeyle tanışıyorlar onları da anlamak lazım 😊
OgretmenimKukla Bebegimucizem doğru diyorsunuz gerçekten ben de hemen yesin hemen olsun bitsin istedim bi an sanırım sabretmek lazım
Bebegimucizem OgretmenimKukla aslında ilk zamanlar şöyle düşünürseniz sizde üzülmezsiniz. Doyurmak için değil alıştırmak için veriyorum bebeğime 🤗
sedaykn Masi Pek çok sayfa var. Benim takip ettiklerim gurmebebek, babyfoodfactory_, ascianne, gurmeannemcom