OgretmenimKukla Yeni basladiniz sanirim. Kizim da ilk hafta neredeyse hic yemedi ve ben asiri uzulmustum, stres yapmistim. Ama doktorunun onerisiyle hic zorlamadim, sadece tadimlik vermeye calistim. Tv karsisina koymadan, kendim oyalayarak yedirmeyi denedim. Hep mama sandalyesinde ve sofrada yedirdim. Imkan oldukca da bizim yemek saatimize denk getirdim ki, bizi gorerek
yemeyi ogrensin. 2. haftada biraz yemeye basladi. 3. haftada 3 ogun seklinde yemeye basladi. Hala bazen cok mizildaniyor yerken. O anda birakiyorum. Biraz sure gecince tekrar deniyorum, genelde yiyor. Onemli olan zorlamamak, yemekten-sofradan-kasiktan korkutmamak demisti doktor. Biraz sabirla zaten istedigimiz seviyeye geliyorlar genelde.