theblackvirgo 2018de Güray Yeşiladalıya oldum hayatımda kendim için verdiğim en doğru karar inanılmaz memnunum doğum yapmamı da göz önünde bulundurarak ayarlamıştı bedenimi istediğim bedenden bir beden büyümüş oldu emzirebildim de bu arada kanallarımı koruyacağını söylemişti bekar olduğum için. O dönemde 12.500₺ olmuştum o zamanda diğer doktorlara göre yüksekti ama sıfır ağrı ve acıyla atlattım çoook öneririm💘