Ben oldum 6 ay oldu ama ben üniversite hastanesinde oldum 1 haftada ayaklandim ücret ödemedim ama özel doktorlarla konuştuğumda en düşük 60 bin TL gibi rakamlarlardan ağız açtılar birde emzirme sonlandiktan 1 yıl sonra ameliyat ediyorlar sütün tamamen çekilmesi isteniyor ben sütum kesildiğinde gittim 1 yıl sonra gel dediler özeller 6 ay sonra yapıyor diye biliyorum ver sonuç olarak çok mutluyum gecelik giydigimde çok güzel duruyor zayıfladım hatta zayiflamadim sadece ameliyatta 2 kilo meme aldılar ama gören herkes aşırı zayiflamissin diyor bu beni mutlu ediyor beklemeyin imkanınız varsa özel devlet demeyin yüz üstü yatmanın istediğim kıyafetleri giymenin önceden 2 xl gömlek aalirken bugün m beden gömlek almanın mutlulugunu yaşıyorum ve herkese tavsiye ediyorum