theblackvirgo Merhabalar, devlet konusunda bilgim yok ama 2013 yılında özelde oldum o zaman 4bin TL idi. 2 haftada iyileştim . 6 ay özel sporcu sütyeni taktım . Sorun yaşamadım. Yaptırdığımda bekardım , 2021 de hamile kaldım o zaman maalesef büyüdüler ve 3 ay emzirebildim çünkü süt kanalları zarar görüyor .Eğer tekrar hamile kalma planınız yoksa yaptırın , yoksa boşa yaptırmış olursunuz