Deletedmom_87 benim 32 çıkmıştı sınırın ustunde demişlerdi ama yaşa boy kilo endeksine falan bakılıyor kendileri not alıp biseylerle ugrastilar o zaman kilo ver gel 4 kilo fazla var ameliyata kadar vermen lazım dediler kilo flan vermeden ameliyata aldılar bunu dedikten 1 hafta sonra ameliyata cagirdiklari için kiloyuda sorun etmediler yaşın küçük olduğu için öncelik tanındı dediler hatta ücret konusundada bize başvurmanız yeterli ücretsiz olucak zaten dedimisti doktorum Ankara Cebeci tıp fakültesinde oldum birde istediğiniz kadar kadın doktora muayene gidin ameliyata ordu gibi giriyorlar ben ameliyat sonrası kontrolde bile en az 5 doktor muayene ediyo ve illaki erkek oluyor ve öncesinde de sonrasindada fotoğraflarini çekip gruptan paylaşıyorlar uzmanları yorum yapıyor sorun var veya yok diye böyle cekincenizi yenmeniz lazım önce yoksa sorun yasarsiniz