@sil bebeğinizi gece uyandırmanızın hiç bir anlamı olmadığını biliyor muydunuz 😊 bırakın uyusun acıkınca zaten kendisi uyanıyor bende sürekli bunu yaptım ve çocuğum çok huzursuz oluyordu bırakın uyusun arkadaşlarımın doktorları hep kendi isteyince uyanır gece uykusunu bile isteye bölmeyin diyorlar gerçekten de bi zaman sonra uyandırmayı bıraktım ve acıkınca kendi uyandı daha 40ı yeni çıkmıştı ki ben gece uyandırmalarını bıraktım sarılık da yok diyorsunuz maşallah ne güzel işte bırakın uyusun bebelere özgürlük güzel anneler 🥰