sezgitas Sizinki kadarken sarılık riski yok ve kilosu iyi diye gece uyandırma , uykuya da ihtiyacı var çocuğun dedi doktorum ve ben uyandırmam kızımı, acıkırsa o uyanır ve beslerim
sil sezgitas her doktor ayrı bişey diyor demek ki ebede doktor da 2 saatte 1 beslicen dedi bende üzülüyorum uyanmıyor aç kalıyor diye sürekli araştırıyorum en son buraya yazayım dedim
sil 63_hulya_63 geçmiş olsun sarılık olmadı şükür doktor sınır 12 sizin 10 dedi eve gelincede geçti altını filan da açtım oda işe yaramadı
Elyesa-2102 sil mama verdiğiniz için uyanmıyor doyuruyor mama çünkü malesef mamanın mideyi şişirme özelliği var hangisini verirseniz verin anne sütü gibi değil doyuruyor bu yüzden bebeğiniz uyuyor
sil Elyesa-2102 doktora söyledim sütüm yetmiyor diye tamam dedi ilk sütünü ver sonra mama ver 2 saat 1 besle dedi
cetnaysegul sil uyanmıyorsa acıkmıyordur sarılığı yoksa uyandırmayın ben de uyandırmıyorum daha bir aylık üstelik sarılıktan hastanede bile yattık ilk 15 günden sonra hiç uyandırmadım sizde uyandırmayın kilo alımı falan iyiyse gerek yok bırakın uyusun acıkınca uyanacaktır
sil cetnaysegul uyandıramıyorum zaten bırakıyorum uyusun diyorum üzülüyorum sabaha karşı uyanıyor kıvranıyor hemen saldırıyor göğüsüme
minikayaklarr sil benimkide ne yapsam uyanmiyordu altını aciyordum bezini havalandirinca birazda ıslak mendille silince hafif uykusu açılıyordu o arada altını kapatıp hemen emziriyordum uyuyarak emiyordu
sil minikayaklarr ilk baş öyleydi şimdi altını değiştiyorum siliyorum uyancak gibi oluyor ama gögüsüme gelene kadar uyuyor
minikayaklarr sil belli bir zaman sonra geçiyor bende uyanmiyor diye gece bir kez emziriyordum kilo alımı da iyiydi sonraki aylarda kilo alımı çok zayıfladı meme reddi oldu herkes kendi uyanır acikirsa falan demişti bende öyle düşündüm ama uyanmadı bende iyi diye uyandirmadim şimdi normale göre biraz zayıf ama siz mamada veriyormussunuz sizde sorun olmayabilir
sil 1105 ilk zamanlar öyle oluyor doymuyor olabilir tek kalmayın bende ilk günler çok uykusuz kalıyordum sabaha karşı uyuyordu sanki saati ayarlamış da ona uyuyor gibiydi o saat gelince uyuyordu sürekli meme istiyordu az geliyordu ama yinede veriyordum bu günlerde geçecek sadece biraz sabırlı olmamız lazım
sil 1105 çok dikkat et ben istemedim annem iki gün kaldı geceleri tektim ama yemeğimi filan yaptılar doymuyor yada gazı vardır