Mdorukkk bakın kremin faydasi var fakat evi temizlemek değil. Kiyafetlerden bulaşıyor malesefki. Biz evdeki bütün kiyafet, yorgan battaniye çarşaf nevresim yastık- yastik kılıfı yani insan değdiği herşeyi posetleyip karantinaya kaldirdik 14 gün hiç acımadık. Açtıktan sonra beyaz sirke koyarak attik makinaya. Her gün kapı kolları bardaklar vs temizlendi tırnakların uzun olmaması lazım. Her aile bireyinin kendime ait lifi olmasi lazım. O lif de 3. Gün banyodan sonra geçmezse bi daha kullanilmamasi lazım. Başka türlü malesef gitmiyor. Her duşta da suyunuza biraz beyaz sirke karıştırirsaniz saç diplerindeki bulasikligi da o gideriyor.