Mdorukkk haftada 1 defa metrin kullandım, kaşntısı için kalmason( hiç uyumuyordu bunun sayesinde uykusu düzeldi) yüzü için ayrı bi losyon vermişti . Sırtında sivilce gibi uçlu değişik yara tarzında bişeyler çıkıyordu kabarık öyle gitmiştik doktora ve uyumuyordu kendini sıkıyodu hep 2 ay oldu neyse geçti sandım sırtına fucicort kullanıyorum yara uçlarına ,