Devletin verdiği losyon dışında ekstra hijyenden başka hiçbir şey kullanmadık. Sabretmek lazım. Bıçak kesiği gibi gidecek bir şey değil. Bu postu okuyan herkese tavsiyem dirayetli olun geçiyor. İnanamıyorsunuz ama izleri bile gidiyor. Sadece zaman. Sabırlı ve hijyenik olun doktorun verdiği ilacı kullanın yeter. Ara ara kaşıntılar illa ki oluyor ama yavaş yavaş geçiyor.