sevimlicadi eczacı neye göre buna karar veriyor anlayamadım. Siz bebeğinizin durumuna, kendi içgüdülerinize ve doktorunuzun söylediklerine göre hareket edin. 4 aylıkken bağırsaklar katı gıda için hazırlanmaya başlıyor ama yine de doktorlar tam olarak hazır olması için 6 ayı beklemeyi öneriyorlar. Ama bazı bebekler ek gıdaya daha istekli oluyor veya mama/meme reddi yaşanıyor bu gibi durumlarda doktor zaten başlatır. Bir de allerji atlatmışsınız hiç o topa girmeyin derim. Bebeğinizin takibini yapan bir doktor bir de hemşire var başlamanız gerektiği zaman onlar öneri de bulunur. Ben de meyveyle başlamıştım ama yanlışmış. Doğru olan sebzeyle başlamakmış çünkü tatlı yiyecekler sebzeyi reddetmeye sebep olabiliyormuş